Pagarināts pieteikšanās termiņš konkursā uz amatu "Latvijas Pasts" padomē

04.10.2024
Pagarināts pieteikšanās termiņš konkursā uz amatu Latvijas Pasts padomē

Pieteikšanās līdz 18.10.2024.

Līdz 18. oktobrim tiek pagarināts pieteikšanās termiņš uz VAS “Latvijas Pasts” padomes locekļa amatu pasta pakalpojumu sniegšanas jomā, uzņēmumu un komandas vadībā, iesaistīto pušu vadībā.

Izvērtējot konkursa pirmajā pieteikumu iesniegšanas termiņā iesūtītos dokumentus, pretendentu nominācijas komisija secināja, ka sākotnējā termiņā nebija pieteicies pietiekams kandidātu skaits ar atbilstošu kvalifikāciju, kas nodrošinātu pietiekamu konkurenci konkursa veikšanai un tādēļ būtu nepieciešams ļaut pieteikties plašākām kandidātu lokam. Nominācijas komisija gaidīs pieteikumus uz iepriekš minētā padomes locekļa amata vietu vēl līdz 18. oktobrim.

Kā ziņots iepriekš, 15. augustā tika izsludināts atklāts konkurss uz AS “Latvijas Pasts” trīs padomes locekļu amatiem šādās kompetencēs:

  • pasta pakalpojumu sniegšanas jomā, uzņēmumu un komandas vadībā, iesaistīto pušu vadībā;
  • finanšu jautājumu un audita jomā, risku vadības un iekšējās kontroles sistēmas jomā;
  • stratēģiju izstrādes un ieviešanas jomā un korporatīvas pārvaldības jomā.

Konkurss norisinās trīs kārtās. Pirmās kārtas laikā nominācijas komisija izvērtē iesniegtos dokumentus un pretendentu atbilstību obligātajām prasībām.

Konkursa otrās kārtas laikā paredzētas pretendentu intervijas, kuru laikā konkursa dalībnieki nominācijas komisijai prezentē savu stratēģisko redzējumu par VAS “Latvijas Pasts” galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedz ieskatu svarīgākajās prioritātēs un izklāsta priekšlikumus to īstenošanai.

Uz konkursa trešo kārtu izvirzītie pretendenti tiks vērtēti, pārbaudot viņu vadības kompetences: stratēģisko redzējumu, orientāciju uz attīstību, plānošanu un organizēšanu, lēmumu pieņemšanu un atbildību, pozitīvu attiecību veidošanu un uzturēšanu.

Konkursa noslēgumā visaugstāko novērtējumu guvušie pretendenti tiks izvirzīti Satiksmes ministrijai galīgā lēmuma pieņemšanai un kandidātu iecelšanai amatos.

Pretendentu nominācijas komisiju vada Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas vadītāja Dzintra Gasūne. Komisijas sastāvā ir Satiksmes ministrijas Valsts kapitāla daļu pārvaldības departamenta direktore Inguna Strautmane, Satiksmes ministrijas Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas vecākā referente Inese Pakule, Latvijas Darba devēju konfederācijas deleģēta neatkarīgā eksperte Sintija Siliņa. Tāpat kā neatkarīgā eksperte ar balsstiesībām ir piesaistīta Latvijas Sakaru darbinieku arodbiedrības PRO prezidente Irēna Liepiņa. Padomes locekļa amata kandidātu novērtēšanas un atlases procesā iesaistīts personāla atlases pakalpojumu sniedzējs SIA “Eiro Personāls”.

Konkursa sludinājums ir pieejams Valsts kancelejas tīmekļvietnē, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras CV/Vakanču portālā, Satiksmes ministrijas un VAS “Latvijas Pasts” mājaslapās un sociālajos tīklos.

 

×

Lai šī tīmekļa vietne darbotos, mēs izmantojam tehniskās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu, papildus šajā vietnē, interneta vietnes apmeklējuma analīzei un lietošanas pieredzes uzlabošanai var tikt izmantotas statistikas sīkdatnes. Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu” vai noraidīt, noklikšķinot uz pogas “Nepiekrītu”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tehniskās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Vairāk informācijas